Велика кількість марок автомобілів, моделей, та їх загальна кількість викликають необхідність звернення за технічним обслуговуванням та ремонтом до Станцій Технічного Обслуговування або СТО. Але як СТО юридично правильно прийняти замовлення та оформити правовідносини, щоб не опинитися в юридично несприятливій ситуації при виникненні спірних питань з клієнтами СТО ?
При оформленні замовлення, клієнт має пред’явити документи що встановлюють її особу і документ на транспортний засіб;
Роботи мають надаватися на підставі відповідного письмового договору (це також може бути наряд на послуги, накладна), але який має містити обов’язково істотні умови:
● реквізити сторін;
● зазначення робіт по технічному обслуговуванню чи ремонту та строки виконання;
● ціна та терміни розрахунків;
● перелік підтверджуючих документів технічному обслуговуванню чи ремонту;
● гарантійні зобов’язання;
приймання автомобіля на СТО обов’язково здійснюється по акту, в якому має зазначатися технічний стан, що не працює (які системи та (або) механізми), запасні частини ( якщо їх передає клієнт), зовнішні дефекти та інш..
послуги по юридичному обслуговуванні СТО
● надання необхідних юридичних консультацій з питань діяльності СТО;
● розбір спірних питань з клієнтами, що виникають під час технічного обслуговування та ремонту автомобіля на СТО;
● розроблення та підготування примірників необхідної документації; ● розробка необхідних договорів щодо ремонту автомобілів, інших необхідних договорів для СТО;
● судове представництво зі спорів, що виникають що виникають під час технічного обслуговування та ремонту автомобіля на СТО;
Відносини СТО з клієнтом з приводу технічного обслуговування та ремонту регулюється Цивільним Кодексом – глава 61 – Підряд, Законом Про автомобільний транспорт, Законом Про захист прав споживачів, Правилами
надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів.
Які спірні питання можуть виникнути з Клієнтом з робіт технічного обслуговування та ремонту автомобіля на СТО:
Вимоги в виконанні робіт, не передбачених договором;
Намагання клієнта забрати автомобіль без повного проведення оплати робот СТО;
Ненадання відповідних запчастин СТО (якщо обов’язок по наданню запчастин був покладений на СТО);
Безпідставні претензії з приводу якості робіт;
Відмова клієнта прийняти роботу на підставі надуманих міркувань; Безпідставна відмова клієнта в частковій чи повній оплаті робот СТО.
Слід пам’ятати, що у випадку спору відносно недоліків проведення ремонту або їх причин, проведення експертизи є обов’язковим!
Належне юридичне оформлення роботи вашого СТО та юридичних умов проведення технічного обслуговування та ремонту автомобіля клієнта, а також своєчасно надані юридичні консультації нашого Бюро убезпечить ваше підприємство від можливих судових розбірок та фінансових втрат.
Які умови договору слід передбачити при ремонті автомобіля ? Клієнтом надані неякісні запчастини, що робити ? До Вас надійшла письмова претензія клієнта, як відповісти ? Під час ремонту автомобіля, виявилося багато прихованих недоліків, що робити з замовленням ? Клієнт хоче забрати з СТО автомобіль без оплати, погрожує поліцією, як реагувати ? Відповіді на ці та інші юридичні запитання, що можуть виникати під час роботи вашого СТО, Ви будете терміново отримувати під час співпраці з адвокатським Бюро.
Залишився лише один крок – зв’язатися з нами та укласти відповідний договір. Ціна визначається виходячи від запланованого обсягу робіт, складності та обсягу Вашого підприємства.