Главная страница » АДВОКАТ ПО ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

АДВОКАТ ПО ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Кожен з нас або купував раніше або планує придбати дорогий товар, замовити послугу. Ми відвідуємо хімчистки, купуємо мобільні телефони або іншу побутову техніку і електроніку, можемо бути щасливими покупцями автомобіля, квартири, а також можемо замовляти послуги з ремонту нерухомості або з технічного обслуговування авто.
Як правило, споживач сподівається купити товар або отримати послугу без неприємних сюрпризів. Але не завжди так відбувається. Придбаний, але непрацюючий складний побутовий прилад, що не надана (неякісно надана) робота (послуга) – порушення права споживача можливо фіксувати в багатьох сферах продажу, виконання робіт, надання послуг.
Відносини покупців і продавців (виконавців послуг) регулюється Законом «Про захист прав споживачів», а також різноманітними правилами, покликаними захищати права споживача:
Правила торговельного обслуговування;
Правила роздрібного продажу нафтопродуктів;
Порядок гарантійного ремонту (обслуговування або гарантованої заміни технічно складних побутових товарів);
Правил роботи закладів ресторанного господарства;
Правила роздрібного ринку електричній енергії;
Правила поставки природного газу.
 Положення Закону «Про захист прав споживачів» неодноразово поліпшувалися з метою зробити захист прав споживачів більш досконалими. Однак багато покупців товарів і послуг, на жаль, стикаються з порушеннями своїх прав. Коли магазин побутової техніки, наприклад, не погоджується ремонтувати техніку, що має гарантійний термін. Купивши товар в магазині, Ви, вже перебуваючи вдома, розумієте, що Ви придбали не те, що бажали, а продавець відмовляється прийняти у Вас товар. Або ж Ви придбали товар, який виявився неналежної якості. Або вам роботи виконали неякісно.
Це важливо!
Треба пам’ятати, що часто нав’язані продавцями (представниками робіт, послуг) умови договорів, виписані на шкоду ваших інтересів (також беручи до уваги порушення рівності балансу сторін) можуть суперечити законодавству щодо захисту прав споживачів і не братися до уваги при розгляді судом конкретного спору (визнані нікчемними).
І в даному випадку надати вам допомогу може адвокат із захисту прав споживачів.
 
 
Послуги адвоката по захисту прав споживачів
1. Складання скарги до уповноваженого державного органу з питань захисту прав споживачів;
2. Досудове врегулювання спору.
3. Допомога в оформленні претензії.
4. Підготовка заяв, в тому числі про призначення експертизи.
5. Звернення до суду, супровід в усіх судових інстанціях, представництво інтересів в суді.
6. Правовий аналіз договорів, публічних договорів, інших документів.
7. Стягнення матеріального збитку, нанесеного Вам або Вашому майну.
8. Допомога по поверненню товару в магазин і повернення грошей;
9. Допомога по поверненню товару, купленого через Інтернет і повернення грошей;
10. Допомога в оскарженні споживчого угоди, на підставі якого Вам був проданий товар;
Це важливо!
Шановні наші клієнти, купуючи цінний товар обов’язково зберігайте документи чеки про оплату. І, що важливо, чи не відкладайте на потім оформлення скарги (претензії). З огляду на практику розгляду справ у судах по темі захисту прав споживачів, продавці товару використовують всі аргументи проти покупців і навіть такі, що покупець, наприклад побачив недолік на товару не відразу, а через чотири – п’ять днів.
Також слід врахувати, що скарги в деяких сферах повинні оформлятися і спрямовуватися не в Держспоживслужбу, а в інші уповноважені державні органи, компетенція яких розповсюджується на конкретні правовідносини.
Наприклад, скарга з постачання природного газу, електроенергії та інших комунальних послуг слід подавати до Національної комісії, яка виконує державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг; якщо ваші права порушили в сфері фінансів (банківського обслуговування, кредити, депозити, страхування) – скаргу слід подавати до Національного банку; Якщо Вам надають неякісні послуги мобільного зв’язку, це можна оскаржити в Національній комісії, яка виконує державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
Слід також врахувати, що в разі порушення ваших прав споживачів, уповноважені особи Державних інспекцій України з питань захисту прав споживачів уповноважені скласти протокол про адміністративне порушення, що матиме наслідки у вигляді притягнення порушників закону до відповідальності.
Дуже поширеними в даний час стала придбання товарів через Інтернет-магазини. Однак права споживача порушуються також і тут.
На сайті компанії вказано одні характеристики товару, а покупець отримав товар зовсім іншої якості, який не відповідає презентації на сторінці магазину. Такі відносини продавців і покупців регулюються Законом України “Про« електронної комерції». Продавець обов’язково запропонує Вам, як покупцеві, підписати електронний договір. Прочитайте, що будете підписувати, можливо, у Вас виникнуть побажання, внести доповнення до договору, обумовити додаткові умови. Особливо це важливо, якщо Ви плануєте придбати через Інтернет дорогу річ. Тому то, в разі виникнення спірних питань, саме умови договору можуть бути взяті до уваги відповідними службами, до яких Ви можете звернутися зі скаргами, якщо Продавцем товарів будуть порушені Ваші права.
З практики адвоката із захисту прав споживача часто виникають спірні ситуації, з якими стикаються наші клієнти:
1. Виконання будівельних робіт неналежної якості або не в установлені терміни.
2. Виготовлення вікон або дверей не по розмірам, за якими замовив клієнт.
3. Відмова продавця замінити товар по гарантії.
4. Неправильні цінники на товар в магазині.
5. Продаж покупцеві простроченого товару.
6. Продаж через Інтернет магазин підробленого товару.
7. Купівля побутової техніки, яка виявилася не справна.
8. Відмова продавця замінити новий куплений товар на аналогічний.
9. Відмова продавця повернути гроші за повернутий покупцем товар.
У разі задоволення судом позову Покупця, можливо також стягнути з нарущітеля і моральну шкоду, який може бути в грошовому вимірі за вартістю більший, ніж вартість послуг або товару, надання (продаж) яких стали підставою для звернення до суду.
Адвокат по захисту прав споживача готовий вам надати допомогу при порушенні ваших прав, як би складним і заплутаним не було ваша справа.