9: 00-18: 00 без обіду сб, нд: вихідні
+380 67 503 05 30 +380 50 406 65 36

Адвокат з електроенергії

ПОВНИЙ СПЕКТР ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ

Юридична компанія "Юридичні партнери"

 
Ми надаємо, високоякісну юридичну допомогу у вирішенні правових питань будь-якої складності.
Замовити
 
 
Надаємо правові послуги з цивільних питань і по кримінальним справам (в тому числі по економічним злочинам), а також спеціалізуємося на операціях з нерухомістю.
Замовити
 
 
Аналіз ситуації, експертна оцінка, пошук оптимального рішення - і позитивний результат
Замовити
 
Попередня консультація
+380 67 503 05 30
 
Замовити

Суперечки з Обленерго

Споживання електричної енергії здійснюється на підставі договору про користування електричною енергією, укладеного між споживачем і електропостачальником, що розробляється електропостачальником.

Згідно умов типового Договору зобов’язується:

  • забезпечувати надійне постачання електричної енергії згідно з умовами ліцензій та договором про користування електричною енергією;
  • надавати інформацію про послуги, пов’язані з електропостачанням, та про терміни обмежень і відключень;
  • розглядати звернення та претензії споживача щодо надання послуг, пов’язаних з постачанням електричної енергії, та приймати з цього приводу рішення у терміни, передбачені законодавством і т.д. згідно умов договору.

Споживачі електроенергії мають право на:

  • отримання інформації щодо якості електричної енергії, тарифів, порядку оплати, умов та режимів її споживання;
  • якісне обслуговування електропостачальником електричних мереж і розрахункових приладів обліку;
  • відшкодування згідно із законодавством збитків, заподіяних внаслідок порушення його прав та інші.

Крім того, згідно умов договору споживачі електроенергії мають право пред’явити претензії до електропостачальника з приводу неякісного надання енергопостачання.

У разі порушення електропостачальником умов договору споживач викликає представника електропостачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, показники порушень, тощо.

Після надходження звернення споживача з викликом представника енергопостачальника для складання акту-претензії, начальник дільниці забезпечує складання акту-претензії за місцем споживання електричної енергії споживачем протягом 3-х днів з дня звернення у містах та протягом 7 днів – у сільській місцевості.

Акт-претензія складається споживачем та представником електропостачальника і скріплюється їхніми підписами.

 
Індивідуальне рішення юридичних проблем. Захистимо ваші інтереси і права, зробимо все заради вашого спокійного і світлого майбутнього.
Один для будь-якого питання +380 67 503 05 30

У разі відмови представника електропостачальника від підписання акту, він вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж три споживачі або споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування.

Акт-претензія споживача подається електропостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки або надає споживачеві обгрунтовану відмову щодо задоволення його претензії.

Якщо внаслідок неякісного надання електропостачання споживачеві заподіяно шкоду, то він має право звернутися із заявою про відшкодування збитків до Постійно-діючих комісій по розгляду звернень споживачів. При наявності документально підтвердженого факту пошкодження майна, завдання шкоди здоров’ю, тощо (оцінюється на підставі акту, акту-претензії та інших отриманих документів) електропостачальником виплачується шкода споживачеві у добровільному (досудовому) порядку.

Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час користування електричною енергією, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються у судовому порядку.

Наша юридична компанія надасть вам висококваліфіковану допомогу у вирішенні вищезазначеного питання.


Наша оценка 5 на основе 2 отзывов Google